[O1] BSE trudności w odpaleniu na ciepłym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cichkac
    Classic
    • 2013
    • 9

    [O1] BSE trudności w odpaleniu na ciepłym silniku

    Zamieszczone przez parasite
    Popisałem się? Chyba tylko według Ciebie bo każdy kto ma jakieś pojęcia zrozumiał o co chodzi, a jeśli dobrze pamiętam (nie chce mi się cofać) to Ciebie nieźle zjechali bo zamiast czepić się meritum to czepiałeś się słówek. Faktycznie to ja się popisałem.
    Ale o jakich ty słówkach piszesz. Tak na szybko zobacz stronę 57 tego wątku gdzie udowodniłem Ci Twoją zmianę zdania a nie czepianie się słówek.Nie mam ochoty więcej z Tobą prowadzić dialogu i jeżeli masz ochotę ciągnąc ten temat to zapraszam na PW chociaż przyznaję dialog z Tobą mnie męczy.
    Zamieszczone przez Alonzo_
    Spoko, poczytam, ja wyraziłem sie i koniec. Więcej nie piszę o tym ale z chęcią poczytam może coś w postrzeganiu zmienię.
    (Hehe, czasu potrzeba żeby troszkę poszperać i się przygotować? No ja na gorąco, bez przygotowania, ale niech będzie nie traktuje tego jak rywalizacji, mogę sie mylić przecież w pewnych rzeczach i być w błędzie)
    Alonzo ja podobnie ja ty temat traktuje "hobbistycznie" i do wypowiedzi się nie przygotowuję.Możesz mi wierzyć lub nie ale byłem w delegacji.Teraz piszę bo miałem odpisać jak wrócę ale mam nawał roboty i nie miej mi za złe ale nie mam za bardzo czasu. Ale jak się obrobię to obiecuję odpisać bo piszesz sensownie a ja lubię pisać z ludźmi mającymi własne ciekawe zdanie.
    Pozdrawiam
  • octaviapro
    Classic
    • 2011
    • 18

    #2
    [O1] BSE trudności w odpaleniu na ciepłym silniku

    O1, 2004r., 1.6, 102 KM.
    Witam!
    Mój problem polega na tym, że samochód miewa trudności w odpaleniu na "ciepłym" silniku, to znaczy, niekoniecznie trzeba pokonać długi dystans, gdy się go będzie odpalało i gasiło, za którymś razem po prostu nie odpali, jedynie z pomocą gazu. Dziś stałem kilka minut na jałowym biegu, gdy chciałem ruszyć i wrzuciłem pierwszy bieg, samochód po prostu zgasł, bez szarpania, strzelania, pukania, po prostu zgasł, zdarzyło się to po raz pierwszy, nie chciał odpalić, odpalił dopiero za 8-10 razem z pedałem gazu wciśniętym prawie w podłogę. Czasem można zauważyć delikatnie falujące obroty na luzie, w przedziale 600-1000 obr./min. Szukałem na forum i wszystko wskazuje na przepustnicę, czujnik Halla lub usterkę silniczka krokowego. Czy to rzeczywiście może być to?
    Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam.

    Komentarz

    • dziadekk
      Rider
      • 2011
      • 355
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Trzeba by sie przyjrzeć, stawiam na silnik krokowy (czyszczenie go z gniazdem) i reset kompa.

      Komentarz

      • tomus7
        RS
        • 2010
        • 1896
        • Peugeot

        #4
        Zamieszczone przez dziadekk
        Trzeba by sie przyjrzeć, stawiam na silnik krokowy (czyszczenie go z gniazdem) i reset kompa.
        myślę, że to bzdety
        tu myślę znajdziesz rozwiązanie
        http://www.elektroda.pl/rtvforum/top...0.html#6746825
        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

        Komentarz

        • octaviapro
          Classic
          • 2011
          • 18

          #5
          Nie mam takich objawów, jak problem opisany na elektroda.pl.

          Komentarz

          • krisoctav
            Rider
            • 2008
            • 417

            #6
            podłącz kompa kabelek i jak będzie jakiś błąd to już masz coś więcej inaczej można wróżyć obstawiam czujnik g28 jak zimny silnik oki jak się nagrzeje i pada to komp nie ma odczytów obrotów wału korbowego i nie pojedzie

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              tytuł tematu :!:
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              Pracuję...